کف سازی هارد ملات (بتن سخت کننده ) چست و قیمت دستمزد آن چگونه محاسبه می شود؟

کف سازی هارد ملات (بتن سخت کننده ) چست و قیمت دستمزد آن چگونه محاسبه می شود؟

قیمت  کفپوش و اجرای کف سازی هارد ملات :

اجرای پروژه کف سازی هارد ملات بیشتر در اماکن صنعتی کاربرد و استفاده دارد و در اصل هارد ملات یک بتن با مقاومت بالا  ضخامت 1 تا 2 سانتی متر است.

اجرای هارد ملات بر روی بتن تازه انجام می شود و در صورت قدیمی بودن بتن، حتما باید حداقل 8 سانتی متر بتن تازه بر روی آن ریخته شود بعدکفپوش هارد ملات اجرا شود و زمانی که 13 ساعت از عمر بتن گذشته باشد به آن بتن قدیمی گویند.

قیمت دستمزد اجرای کف سازی هارد ملات به چندین عامل بستگی دارد که یکی از آن ضخامت اجرای هارد ملات است یعنی هرچه ضخامت کفپوش هارد ملات بیشتر باشد قیمت اجرای هارد ملات هم بالا می رود و برعکس، هر چه ضخامت اجرای هارد ملات کم باشد هزینه اجرای هارد ملات کم می شود.

دلیل دیگر تغییر قیمت و هزینه اجرای کف سازی هارد ملات متراژ پروژه می باشد یعنی هر چه متراژ پروژه بالا باشد قیمت و هزینه اجرای هارد ملات پایین می آید و هر چه متراژ پروژه کم باشد قیمت اجرای هارد ملات بالا می رود.

کاربرد اجرای کفپوش هارد ملات :

در کارگاه ها و صنایع و اماکن صنعتی که در معرض رفت و آمد و فشار های زیادی بر کفپوش است مورد استفاده قرار می گیرد و برای بهبود سطح و مقاوم کردن کفپوش هم مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی اصلی اجرای کف سازی هارد ملات این است که مدت ماندگاری زیادی دارد و بعد از اجرا هم به راحتی می توان روی آن را با دستگاه ساب صیقلی کرد.

 

 

مزایای اجرای کف سازی هارد ملات :

  • مقاومت بالا در برابر عدم تولید گردو غبار
  • ضد آب بودن و در سالن های مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد
  • مقاومت سایشی بالا در برابر ترافیک های سنگین
  • غیر قابل سرخوردگی و همچنین ضد لغزندگی
  • مقاوم در برابر نفوذ مواد نفتی و روغنی
  • مقاومت بالا در برابر انجماد و یخ زدگی
  • زیبایی و تنوع رنگی

 

نحوی اجرای هارد ملات :

آماده کردن سطح برای اجرای بتن ریزی و بعد اجرای بتن با عیار 350 و به از مدتی اجرای هارد ملات بر روی بتن تازه، بتن تازه باید طوری باشد که وقتی روی آن راه می روید فرو نروید و فقط جای پایتان بماند.

برای اجرای کفپوش هارد ملات ابتدا باید محصول را با مقداری مشخص آب حل کرد تا به حالت خمیری در آید و بعد روی بتن تازه پخش کنید و بعد به وسیله شمشه کشی آن را یک دست می کنیم و بعد به وسیله ماله سینی و ماله برقی آن را صاف می کنیم و در پایان اجرای درزهای انقباضی، و در صورت صیقلی کردن می توان روی آن ساب زنی کرد.

اجرای هارد ملات به وسیله ماله پروانه‌ای باعث می شود که شما سطحی کاملا صاف و صیقلی داشته باشید.

 

شرکت آذرملات کاسپین ,با سالها فعالیت و دارا بودن کادری مجرب ,کاردان و ماهرو بوسیله ابزار و وسایل پیشرفته آمادگی خود را در اجرای کفپوش های آرملات و غیره با بهترین و بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت اعلام می دارد . لذا جهت انجام مشاوره و کسب اطلاع از جزئیات قیمت اجرای انواع کفپوش ها ,لطفاً با مدیریت شرکت آذرملات کاسپین تماس حاصل فرمائید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت اجرای کفسازی بتن آرملات و کفسازی بتن رنگی با شرکت آذر ملات کاسپین تماس بگیرید.

 

شرکت آذر ملات کاسپین

شماره تماس : 0912281585209120064375

آدرس : تهران میرداماد خیابان رودبار غربی کوچه خسروانی پلاک 7

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *