مجری کف سازی صنعتی و کفپوش اپوکسی در تبریز

مجری کف سازی صنعتی و کفپوش اپوکسی در تبریز

خدمات کفسازی صنعتی و کفپوش اپوکسی در تبریز

کفپوش اپوکسی چیست؟ این کفپوش از ماده ی پلیمری ساخته شده است که از مزایای آن میتوان به مقاومت بالای آن اشاره کرد که باعث میشود در مقابل سایش، انواع مواد شیمیایی، ضربه، حلال ها و هر عامل آسیب زای دیگری بسیار مقاوم و آسیب ناپذیر باشد. این کفپوش یکدست و درز و برش ندارد. معمولا روی سطوح بتونی کار می‌شود، اما برای اجرا روی موزاییک و سرامیک هم مناسب است. کفپوش اپوکسی معمولا در ضخامتهای یک تا شش میلی متری نصب می‌شوند و جرم نمی‌گیرند، طول عمر بالایی دارند، سرعت عملیات نصب آن‌ها بسیار بالاست، به راحتی تمیز می‌شوند، یکپارچه هستند، ترک نمی‌خورند، کنده نمی‌شوند، سبک هستند، ضد الکتریسیته ساکن‌اند، سابیده نمی‌شوند، تنوع رنگ و مدل آن‌ها بسیار بالاست و بالاخره اینکه نوع ضد باکتری آ‌ن‌ها هم موجود است. به دلیل ویژگی‌هایی که برشمردیم، کف سازی اپوکسی برای بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، بانک‌ها، انبار مواد غذایی، مکان‌های ورزشی، کارخانجات، مطب پزشکان، مهدکودک‌ها، زمین بازی کودکان و حتی برای لابی آپارتمان‌ها، ویلاها و منازل هم مناسبند. نتیجه اینکه کفسازی اپوکسی برای هر مکانی قابل استفاده و بهینه است.
اگر تصمیم به سفارش و خرید کفپوش اپوکسی و صنعتی و.. یا کف سازی اپوکسی دارید به شما توصیه می کنیم حتما با شرکت آذرملات کاسپین بزرگترین و با سابقه ترین مجری خدمات کفسازی تماس بگیرید، در صورتی که ساکن استان آذربایجان شرقی و یا غربی هستید، از بین انواع مختلف کفپوش اپوکسی در شهر تبریز کفپوش با ویژگی‌های مدنظر خود

کفپوش صنعتی چیست؟

کفپوش صنعتی می تواند به طور وسیعی در هنگام ساخت اماکن تجاری به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار گیرد، به طور مثال کفپوش صنعتی مناسبی برای هرکدام از واحدهای صنعتی، انبارها، فروشگاه های خرده فروشی و حتی رستوران ها تعریف شده است. کفپوش صنعتی می تواند تقریبا در همه جای یک ساختمان باشد، از جمله کف پارکینگ، پیاده رو های بیرونی و محوطه، و حتی جزئیات معماری مثل لابی و سالن و اتاق خواب. در مقایسه با سیستم های تایلی، کفپوش صنعتی معمولا از نظر عملکرد و دوام در ساختارها دارای نتایج برتری است.

کفپوش های صنعتی در دو سیستم کفسازی صنعتی بر پایه سیمانی و پایه پلیمری خلاصه می شوند که سیستم پایه سیمانی شامل کفپوش بتن سخت، بتن مسلح (بتن ماله پروانه ای)، اجرای بتن به روش مکانیزه بوده و سیستم پایه پلیمری شامل کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان، پوشش های رزینی و محافظ می باشد.

کفپوش صنعتی و کفسازی صنعتی با کاهش هزینه های اجرایی و مواد و مصالح و افزایش مقاومت و عمر مفید کف بهترین نوع کفسازی در سراسر دنیا شناخته میشود.

از کفپوش صنعتی در کفسازی پارکینگ خانه ها و ساختمان نیز میتوان استفاده نمود چراکه علاوه بر تامین زیبایی، در برابر آلاینده ها و روغن و بنزین نیز مقاوم هستند و قابلیت شستشوی آسان دارند.

خرید و اجرای انواع کفپوش صنعتی و اپوکسی در تبریز، استان آذربایجان شرقی و غربی

همانطور که میدانید نصب کفپوش های اپوکسی بسیار سریع و آسان است اما یکسری نکات مهمی هنگام نصب باید حتما لحاظ شود، بعنوان مثال سطحی که می‌خواهید روی آن کفسازی اپوکسی انجام دهید، بای کاملا تمیز و خشک باشد و اصلا روغن و آب و گرد و خاک نداشته باشد. نکته دوم انتخاب ضخامت متناسب با کاربری محل است. محل، بار مکانیکی که باید تحمل شود و شرایط خاص محیط، در انتخاب نوع کفپوش و ضخامت آن اثر می‌گذارد. مثلا برای بیمارستان‌ها حتما نوع ضدباکتریایی باید استفاده شود. یا اینکه ضخامت کفپوش های محیط های صنعتی معمولا بیشتر از مراکز بیمارستانی و یا عمومی‌تر است. جایی هم که ماشین‌های سنگین تردد می‌کنند بالاترین ضخامت را در نظر می‌گیرند. در آخر اینکه، طراحی داخلی بسیار فاکتور مهمی در انتخاب رنگ و بافت کفپوش اپوکسی است.
لذا حتما برای سفارش و نصب کفپوش از متخصصین و طراحان با تجربه کمک بگیرید. علاوه بر توضیحات جامعی که فروشندگان کفپوش اپوکسی در تبریز درج نموده اند،  این که فروشندگان کفپوش اپوکسی (کفسازی اپوکسی) در تبریز چه نوع کفپوشی و با چه مشخصاتی را موجود داشته باشند، عاملی تاثیر‌گذار در خرید این مدل کفپوش خواهد بود. همواره می‌توانید سفارش کفپوش و اجرای کفسازی خود را از شرکت آذرملات کاسپین با قیمت و خدمات حرفه ای و با کار مجرب و دستگاه های پیشرفته در شهرهای استان آذربایجان شرقی و غربی انجام دهید و بهترین خدمات اجرای انواع کفپوش را در شهر تبریز دریافت کنید.

برای اطلاع از قیمت اجرای کفسازی صنعتی و اپوکسی در هر لحظه از شبانه روز با ما تماس بگیرید:

شماره تماس : 0912281585209120064375

شرکت آذرملات کاسپین AzarMalat.ir با سال ها تجربه حرفه ای و موفق در زمینه کف سازی و با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و پرسنل مجرب در زمینه اجرای بتن سخت صنعتی و اجرای بتن سخت رنگی و اپوکسی همچنین اجرای بیش از صدها پروژه ی کف سازی صنعتی و.. به صورت تخصصی اقدام کرده است. و می تواند تمام نیازهای شما را در تهیه و اجرای کفپوش را برطرف کند.

شرکت آذر ملات کاسپین

شماره تماس : 0912281585209120064375

آدرس دفتر مرکزی : تهران میرداماد خیابان رودبار غربی کوچه خسروانی پلاک 7

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *