قیمت هر متر مکعب بتن در سال 1402 در سراسر ایران

هزینه و قیمت هر متر مکعب بتن چگونه محاسبه میشود؟

قیمت هر متر مکعب بتن

هزینه و قیمت هر متر مکعب بتن به چندین عامل و مورد بستگی دارد که یکی از این عامل ها عیار بتن است یعنی اگر عیار بتن بالا باشد (به صورت بتن اصلی ) و یا عیار بتن پایین باشد (به صورت بتن مگر )   قیمت هر متر مکعب بتن تغيير می کند.

به عنوان مثال قیمت بتن با عیار 150 (بتن مگر) با عیار 350 (بتن اصلی ) تفاوت دارد که دلیل اصلی  آن هم تفاوت اختلاف سیمان مخلوط شده است.

دلیل دیگر تغییر هزینه و قیمت هر متر مکعب بتن در سال 1402 اندازه سفارش بتن آماده است یعنی بعنوان مثال اگر شما 9 متر مکعب بتن سفارش دهید با زمانی که 70 متر مکعب سفارش دهید قیمت بتن آماده تغییر می کند.

این نکته را در نظر داشته باشید که عواملی که در این پست گفته می شود تنها برای بتن آماده نیست بلکه برای بتن های ساخت دست هم صدق می کند.

علت دیگر تغییر هزینه و قیمت هر متر مکعب بتن, اختلاف قیمت بتن در نقاط و مناطق مختلف کشور و همچنین نحوه ی تهیه و خرید سیمان به روش آزاد یا دولتی و همچنین مسافت کارخانه بتن (بچینگ ) تا محل کار و پروژه است.

به تازگی در کارخانه ها و مراکز تولیدی برای نشان دادن عیار بتن از رنگ سیمان در بتن آماده استفاده می شود که این روش فقط رنگ بتن را تغيير می دهد و هیچ گونه تغییری در کیفیت بتن و عیار بتن ندارد.

همچنین امروزه کارخانه های بتن روز به روز رو در حال افزایش افزایش هستند و برعکس روز به روز کیفیت بتن رو به کاهش است و دلیل آن متاسفانه این است که پیمانکاران به دنبال سود بیشتر هستند و از عیار بتن می دزدند .

دلیل دیگر آن نبود آزمایشگاه بتن در محل کار و پروژه است که این خود باعث می شود کارخانه های بتن از عیار بتن کم کنند .

 

قیمت هر متر مکعب بتن

قیمت هر متر مکعب بتن

 

قیمت هر متر مکعب بتن در سال 1402

 

قیمت هر متر مکعب بتن در سال 1402 بسته به عیار آن تغيير می کند ولی حتی اگر عیار بتن مشخص باشد باز هم قیمت بتن مشخص نمی شود دلیل آن هم ثابت نبودن سیمان و تغییر قیمت بتن هر کارخانه بتن و همچنین قیمت بتن در هر شهر هم مختلف است.

برای گرفتن استعلام قیمت بتن و پودر بتن سخت باید با شماره زیر تماس بگیرید قیمت هر متر مکعب بتن براساس بازار و نوسانات بازار تغيير می کند.

شرکت آذرملات کاسپین ,با سالها تجربه کار حرفه ای و دارا بودن کادری مجرب , با دانش فنی و ماهر و با استفاده از پیشرفته ترین و جدیدترین ابزار روز دنیا آمادگی خود را در اجرای کفپوش های بتن صنعتی و  آرملات و  اپوکسی و .. با برترین کیفیت و نازلترین قیمت اعلام می کند. جهت انجام مشاوره و کسب اطلاع از جزئیات قیمت اجرای انواع پودر های بتن سخت و کفپوش ها ,لطفاً با مدیریت شرکت آذرملات کاسپین (AzarMalat.ir) با شماره 09122815852 – عبدالله نژاد تماس حاصل فرمائید.

 

شرکت آذر ملات کاسپین

شماره تماس : 0912281585209120064375

آدرس : تهران میرداماد خیابان رودبار غربی کوچه خسروانی پلاک 7

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *